info@ptc.com.ua

Повернення товарів

Для оформлення повернення візьміть із собою паспорт, чек і товар в упаковці.

Ми повернемо вам кошти у день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.

Ми оформляємо повернення, якщо:

  • товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.

Умови обміну/повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України Про захист прав споживачів:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вид;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • на підставі розрахункового документу, виданого споживачеві разом з проданим товаром.

Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Відповідно до Закону України Про захист прав споживачів:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право, брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.Повний і актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів.

Гарантійні зобов’язання передбачені ст. 7 Закону про захист прав споживачів.

Де можна обміняти чи повернути товар

Обміняти чи повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або у сервісному відділі за адресою м. Київ, пр. Академіка Палладіна 22, офіс 208.